מי אני




שמי נטע ואני מדריכה מוסמכת בשיטת גרינברג
ובגישת הפנטה ריי.
ומעסה מוסמכת בעיסוי רפואי הוליסטי.


אז איך הגעתי לעשות את מה שאני עושה?
באותה התקופה, לפני שהתוודעתי לשיטת גרינברג,
סבלתי מכאבי גב כרוניים במשך כמה שנים ולאחר כמות בלתי מוגבלת של רופאים שפשוט לא ידעו למצוא פיתרון לבעיה,
כמעט והגעתי לשלב בו הבנתי שכנראה שאצטרך להמשיך ולחיות כך.
בנוסף לכך, עברתי פרידה שהשאירה אותי במצב רגשי רעוע והצטרפה למצבי רוח, שחזרו על עצמם וגרמו לי להרגיש תקועה בנוגע להרבה שאיפות ורצונות שהיו לי בחיי. גם הם נהפכו להיות הנוף הקבוע שלי, שכבר די התרגלתי לחיות איתו.
להסתכל על העולם דרך פריזמה שכזאת זה די נורא, שהכל כבר ברור וידוע מראש, אין באמת דברים שמרגשים ומפתיעים אותך, החיים פשוט עוברים לידך ולא דרכך וכל יום שעובר מרגיש ונראה אותו הדבר.

אחי היקר, שהיה בתהליך באותו הזמן, הפנה אותי למדריכה שלו ואיתה התחלתי מסע משנה חיים. אני מרגישה שלא משנה כמה פעמים אומר לה תודה, זה לא באמת יספיק. קיבלתי מתנה אדירה ורציתי לחלוק אותה עם אחרים. לגעת בחייהם של אחרים כמו שהיא נגעה בשלי. זמן קצר אחרי שהתחלתי את התהליך האישי שלי, החלטתי שאני בעצמי רוצה להיות מדריכה. אתם יכולים לנחש, שכאבי הגב, מהם סבלתי שנים, הם נחלת העבר, ומצבי הרוח שהיו קופצים לביקור כל אימת שרק רצו, כבר לא עושים זאת יותר לאחר שלמדתי איך אני יוצרת אותם וכיצד אני יכולה להתייחס אליהם בחמלה, אם הם מתדפקים על הדלת, וללמוד מהם.

תמיד ידעתי שאני רוצה לעבוד עם אנשים ולשלב מגע יחד עם זה, אך אף פעם לא באמת ידעתי איך, עד שהכרתי את שיטת גרינברג. הלימודים המדהימים האלה ועבודה עם אנשים שינו את חיי מהקצה אל הקצה ואני מודה כל יום על הזכות המדהימה הזאת שנפלה בחלקי לקחת חלק בכך.

לאחר שהוסמכתי להיות מדריכה בשיטת גרינברג, המשכתי ללמוד והפכתי להיות גם מדריכה מוסמכת בגישת פנטה ריי אשר מבקשת להעצים כל אדם אשר בוחר לחיות חיים מלאים ועשירים בכח שכבר קיים ונמצא בו.
בנוסף, הוכשרתי כמעסה מוסמכת בעיסוי רפואי הוליסטי.
אני ממשיכה ללמוד ולהעשיר את הידע והנסיון שלי בכל דרך שאני יכולה לחשוב עליה. 
מבחינתי, אני תלמידה של החיים, כך שזה אף פעם לא נגמר וטוב שכך.
יחי! 

כיום בחדר העבודה שלי, אני מטפלת רגשית ומלווה אנשים בתהליכים אישיים של התפתחות והעצמה דרך כלים של שיחה, תשומת לב, נשימה ומגע. לקחתי את מה שטוב לי מהכלים שניתנו לי והוספתי את התיבול של מי שאני :) 

נראה מיותר לספר מה עשיתי לפני כן ולא באמת רלוונטי, עם רקע של ביולוגיה ימית ותואר בתקשורת ומנהל עסקים. מי היה מאמין שאגיע למקום הזה, בו אני נמצאת היום. מודה על כך שהחיים מלאי הפתעות ואם אתה קשוב אליהם מספיק, הדרך שאתה יכול לעשות בהם מלאה בכל כך הרבה גוונים, ואין יום שנראה כקודמו.